“For You. An adventurous Climber in the Tree of your Dreams”

some impressions from “Zwei Null Eins Sieben”
– end of 2016 we (Apu & The from Theo Collective) published our 6th organizer –

COLLAGES by Apu – Theo Collective (K23/Lübeck)
CONCEPT, LAYOUT & WORDS by Thekla Ahrens (ADM/Amsterdam)
printed by de Stencilzolder Amsterdam (thanx!)
handbound by Thekla Ahrens
with the support of some talented helping hands & brains

Questions, wishes, comments?
https://theobeam.wordpress.com
theo(at)adm.amsterdam
Apu – Theo Collective

Copyright? Copyleft!
Do it yourself! Cut, copy, paste, use, make, create!

Apu & The
(Theo Collective)

This slideshow requires JavaScript.

Advertisements

4 thoughts on “impressions from “Zwei Null Eins Sieben”

    1. hej liebe Ulli, leider leider haben wir diesmal nur eine sehr kleine Anzahl machen können, da wir beide zu viel mit anderen Sachen beschäftigt waren/sind…die Kalender waren nur für eine kurze Zeit vorzubestellen…hast du keine E-Mail von uns bekommen? vll. hat was mit dem Verteiler nicht geklappt…bei dem nächsten Kalender denke ich auf jeden Fall extra an dich! 🙂 beste Grüße aus Lübeck! Apu

      1. dann ist es so und es ist gut, 2018 dann, ich freue mich darauf 🙂
        herzlichste Grüsse
        Ulli
        ach und weh, ich bleibe übrigens nun doch erst einmal im Süden, das Leben hatte so seine ganz eigenen Ideen wo ich hingehöre, nun bin ich aber froh, dass dieses Hin und Her rum ist und ich weiss, dass wir uns trotzdem irgendwann begegnen werden!
        holldrijooh
        Ulli

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s